środa, 25 czerwca 2014

wyzwanie powrót do dzieciństwa

Ostatnio na blogu artquilling pojawiło się ciekawe wyzwanie odnośnie powrotu do dzieciństwa :) Postanowiłam więc, że połączę przyjemne z pożytecznym i stworzę na to wyzwanie quillingowego misia, a później umieszczę go jako jedna z części exploding box'u dla mojego chrześniaka na roczek :) A tak prezentuje się owy miś:
Jak widzicie zrobiłam go z pasków quiilingowych z zestawu mix pastelowy, gdzie użyłam przeważnie brązu i kremowego :) oprócz tego jest tutaj użyty kolor błękitny z zestawu mix niebieski, zielony z mix zielony i różowy z mix czerwony, pomarańcz z mix żółty. Trochę czasu nad nim spędziłam, czyli jakieś 3-4 godziny, ale było warto, bo w rzeczywistości prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz