niedziela, 29 czerwca 2014

różowo mi ;)

Z chwili nadmiaru czasu wolnego powstał taki oto exploding box dla mojej siostry z okazji narodzin córeczki, które dopiero będą w sierpniu :)

Papier zarówno na zewnątrz, jak i ten w środku barwiony był przeze mnie bibułą i gnieciony na mokro, dlatego pracę zgłaszam do Artimeno na "Wyzwanie # 26 - Z własnoręcznie zrobionym papierem".
Do AltairArt na "Wyzwanie 8: Dziecko (w każdym z nas)" z racji tego, iż stworzony przeze mnie exploding box jest dla dziecka. 
Kolejnym i już ostatnim wyzwaniem jest wyzwanie u Art-Piaskownica "Wyzwanie kartkowe - chłopiec czy dziewczynka?". 

Jak możecie zauważyć w swoim exploding boxie umieściłam quillingowy wózek oraz grzechotkę, smoczek i butelkę. Na pokrywce zaś zrobiłam róże z 1 cm pasków i wąskich wstążek.








zgłaszam go na wyzwania do:



4 komentarze:

  1. Aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam Twoje siodło :D Rewelacyjny pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń