piątek, 27 czerwca 2014

karteczki

Od czasu do czasu przy jakiś okazjach zdarza mi się robić różne karteczki. Dzisiaj pokażę Wam kilka karteczek zrobionych na urodziny i imieniny oraz jedną najważniejszą bo dla mojego chrześniaka na jego roczek, który ma w niedzielę :)



 na 11 urodziny mojej siostry
te chmurki malowałam sama
dla Karolka - mojego chrześniaka

 Wszystkie rzeczy, które umieszczam na swoich pracach wykonuję ręcznie i wycinam skalpelem, niestety nie mam jeszcze maszyny do wytłaczania i wycinania szablonów :/ Także zajmuje mi to troszkę więcej czasu niż osobom, które mają gotowe szablony.

Obecnie robię exploding box dla mojej siostry Patrycji z okazji zbliżających się narodzin Madzi (jej córeczki, a mojej chrześnicy). 

W gwoli wyjaśnienia :p mam dwie młodsze siostry, Patrycję (lat 20) i Dianę (lat 11).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz