wtorek, 24 czerwca 2014

początek

Początki bywają trudne... przynajmniej tak mówią ;) No i przyszła pora na mnie... czyli black4lady zakłada swojego bloga ^^ w sieci możecie mnie też znaleźć jako ladyintheshadow, np tu. 
Od czasu do czasu sobie coś tam tworzę, a że nazbierało się tego całkiem sporo, wypadałoby gdzieś to umieścić, dlatego powstał ten blog :) Jeśli coś się Wam spodoba, będziecie mieć pytania, wątpliwości, czy też zwyczajnie chcecie coś zamówić - piszcie śmiało na maila :)

 Przeważnie rzeczy które tworzę są związane z quillingiem, origami, tasiemkami, bibułą, papierową wikliną i papierem szeroko pojętym :) Czasem też zdarzy mi się pisać teksty, ale obecnie bardzo rzadko. Uwielbiam zwierzęta i przyrodę, także oprócz prezentacji moich prac często znajdą się tu inne zdjęcia :)
Może zacznijmy od kilku starszych prac :)
 gra planszowa stworzona z myślą pomocy podczas klasyfikacji zaburzenia logopedycznego u dzieci
 kusudama
ramka z różami

i przedstawienia mojej skromnej zwierzęcej "rodzinki" :)
 Trusiek, czyli królik hodowlany rasy olbrzym belgijski
 Kropek/Mini czyli mój kocurek na wydanie, jak widać ma dwa kolory oczu
 moja Lolcia
i jakiś czas temu miałam jeszcze agamę brodatą o imieniu Pogo, ale poszedł do nowych właścicieli, którzy mieli Agatkę i szukali jej towarzysza, także jest teraz bardziej szczęśliwy niż u nas
oprócz tych zwierzaków mam jeszcze kilka innych kotów, królików ;) i planuję adopcję psa, ale najpierw muszę mu przygotować miejsce :)

Wybaczcie, że tak długo, ale nie wiedziałam od czego zacząć, a zacząć jest zawsze najgorzej ;)

1 komentarz:

  1. W końcu się zdecydowałaś :) Witam i czekam na więcej, bo blog wciąga :)

    OdpowiedzUsuń